Family card

Hoe werkt een Family Card?
Na iedere aankoop bij A-Mode ontvang je een bonuswaarde – de korting die je kan gebruiken voor je volgende aankoop – opbasis van je aangekochte artikelen. Deze waarde wordt in mindering gebracht bij je volgende aankoop. Niet geldig op solden- en koppelverkoopartikelen.
Wat zijn de voordelen van een Family Card?
Met een Family Card profiteer je van diverse voordelen, acties en kortingen. Als trouwe klant word je beloond met een korting op je volgende aankoop. Deze korting wordt berekend op basis van je vorige aankoop in de winkel.
Hoe kan ik een Family Card ontvangen?
Je kan in elke winkel van A-Mode een Family Card aanvragen aan de kassa.
Hoe lang blijft mijn bonuswaarde geldig?
Je bonuswaarde blijft altijd geldig, behalve op solden- en koppelverkoopartikelen.
Kan ik mijn bonuswaarde gebruiken op artikelen met een rechtstreekse korting?
Je bonuswaarde is niet cumuleerbaar met andere acties en directe kortingen.
 

Cadeaubon

Kan ik een cadeaubon verkrijgen bij A-Mode?
In elke A-Mode winkel kan je een cadeaubon aankopen. Je kan zelf de waarde kiezen die je iemand cadeau wil doen.
Hoe lang is de cadeaubon van A-Mode geldig?
Een cadeaubon van A-Mode is geldig tot 1 jaar na aankoop. De uiterste geldigheidsdatum vind je terug op de cadeaubon zelf.
Kan ik de cadeaubon in alle vestigingen gebruiken?
Ja, de cadeaubon kan je in alle winkels van A-Mode gebruiken.
Ben ik verplicht om de cadeaubon in één keer volledig te spenderen?
Neen, het resterende saldo krijg je in de vorm van een tegoedbon. De geldigheidsdatum blijft wel onveranderd.
Kan ik ook een cadeaubon online kopen?
Momenteel is het nog niet mogelijk om een cadeaubon online aan te kopen.
Kan ik altijd betalen met een cadeaubon?
Ja, je kan altijd met een geldige cadeaubon betalen, ook tijdens de solden en andere acties. De cadeaubon is geldig tot 1 jaar na aankoop.
 

Ruilen

Kan ik kledingstukken omruilen?
Je kan aangekochte artikelen ruilen binnen de 8 dagen na aankoop, mits de artikelen in originele staat zijn en een aangehecht prijslabel hebben. Je kan ervoor kiezen om artikelen te ruilen of de waarde om te zetten in een tegoedbon. Cash terugbetaling is niet mogelijk. Solden- en koppelverkoopartikelen worden niet omgeruild.
Hoe lang is een tegoedbon geldig?
Een tegoedbon is 1 jaar geldig in alle vestigingen van A-Mode.
Kan ik in alle vestigingen terecht om een artikel te ruilen?
Je kan in alle winkels terecht om een artikel terug te brengen.
 

Reservaties

Wat is een online reservatie?
Bij een online reservatie kan je één of meerdere artikel(en) naar keuze voor jou aan de kant laten leggen in de gewenste maat. Je bent niet verplicht om deze aan te kopen.
Wat is het voordeel van een reservatie?
Heb je een kledingstuk gezien op onze website, facebookpagina of in onze folder dat je wenst aan te kopen, reserveer dit dan online in de winkel van jouw keuze. Door je favoriete artikelen te reserveren, ben je zeker dat je gekozen kledij beschikbaar zal zijn in de gewenste maat tijdens je winkelbezoek. Bovendien kan je de reservatie passen alvorens aan te kopen, zodat je zeker bent van de maat.
In welke winkel kan ik mijn reservatie ophalen?
Je kan je reservatie in de A-Mode winkel van jouw keuze ophalen. Deze ligt voor jou klaar aan de paskamers. Breng je bevestigingsmail met reservatienummer mee, zodat onze collega’s je snel kunnen helpen. Een overzicht van onze winkels, hun adressen en openingsuren kan je hier terugvinden.
Wanneer kan ik mijn reservatie komen ophalen in de winkel?
Je ontvangt een mail van zodra al je artikelen voor jou aan de kant liggen. Dit kan zeer snel gaan als alle artikelen in de gewenste maat reeds op voorraad zijn in de winkel. Indien een deel van de reservatie vanuit een andere winkel komt, kan dit enkele dagen duren. Binnen de 5 werkdagen ligt jouw reservatie klaar.
Hoe lang blijven mijn artikelen in reservatie?
Je reservatie blijft geldig 5 dagen na het versturen van onze mail dat de reservatie klaar ligt in het gekozen winkelpunt. Daarna wordt de reservatie automatisch geannuleerd en zijn deze artikelen opnieuw beschikbaar in de winkel voor al onze klanten.
Wat is het verschil bij online reservatie en online kopen?
Bij een online reservatie kan je de artikelen eerst passen alvorens aan te kopen. Zo ben je zeker van de gewenste maat. Het artikel ligt voor jou aan de kant, zodat je zeker bent dat het beschikbaar is in de winkel naar keuze.
Is online reserveren gratis?
Je reservatie is volledig gratis. Aan de kassa reken je de gewenste artikelen af.
Kan ik mijn bonuswaarde gebruiken voor mijn reservatie?
Bij het afrekenen aan de kassa wordt de bonuswaarde op je Family Card verrekend. Je bonuswaarde kan je hier raadplegen.
Hoe veel artikelen kan ik online reserveren?
Je kan maximaal 10 artikelen reserveren.
Hoe kan ik een reservatie annuleren?
Mocht je toch een reservatie wensen te annuleren, kan je best ons op de hoogte brengen via het contactformulier op de website. Zo kunnen wij de artikelen terug in de winkel leggen.
Welke prijs betaal ik als ik een artikel reserveer tijdens een actie?
Aan de kassa betaal je de prijs van het artikel op het moment van de reservatie. Zo kan je ook online genieten van speciale acties en kortingen.
 

Online shoppen

Wat is het verschil tussen online shoppen en online reserveren?
Bij een online reservatie kan je de artikelen eerst passen alvorens aan te kopen. Zo ben je zeker van de gewenste maat. Het artikel ligt voor jou aan de kant, zodat je zeker bent dat het beschikbaar is in de winkel naar keuze. Je reservatie is volledig gratis. Aan de kassa reken je de gewenste artikelen af.
Welke leveropties heb ik bij een online bestelling?
Je kan je pakket afhalen in onze winkels, ophalen in een postpunt of thuis laten bezorgen.
Wat is de levertermijn van een online bestelling?
We streven ernaar om je pakket binnen de 5 werkdagen te verzenden. Eens je pakket verzonden is, ontvang je een track & trace nummer zodat je jouw pakket kan opvolgen (enkel voor pakketten verzonden via Bpost).
Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
België
- Afhalen in de winkel is altijd gratis.
-Afhalen in een postpunt van Bpost: € 4,95 (GRATIS levering vanaf € 75)
- Levering thuis of op het werk: € 4,95 (GRATIS levering vanaf € 75)

Nederland
- Thuislevering of een postpunt: € 5,95 (GRATIS levering vanaf € 100)

Frankrijk
- Thuislevering of een postpunt: € 9,95
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Is het artikel toch niet naar wens, dan kan je gratis omruilen of een tegoedbon krijgen t.w.v. het totaal betaalde bedrag, in onze winkels. Je hebt hiervoor de bijhorende factuur nodig. De artikelen dienen in perfecte staat te verkeren en voorzien van het originele prijskaartje. Een overzicht van onze winkels kan je terugvinden op onze website.

Wens je een terugbetaling, dan kan je de artikelen via ingevuld retourdocument op eigen kosten terugsturen naar A-Mode, Korte Gotevlietstraat 2, 8000 Brugge. De artikelen dienen in perfecte staat te verkeren en voorzien zijn van het originele prijskaartje. Het retourdocument kan je hier vinden. Wanneer jouw retourzending goedgekeurd werd, zal het geld binnen enkele dagen teruggestort worden op jouw rekening.

A-Mode behoudt zich het recht voor om retourzendingen die buiten de gestelde termijn zijn aangemeld of verstuurd, of artikelen die niet in originele staat verkeren, te weigeren.
Hoeveel tijd heb ik om een artikel te retourneren?
Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd om een artikel te retourneren.
Wat zijn de betaalopties?
Je kan je bestelling betalen met Bancontact, Visa of Mastercard.
Wat is het retouradres?
A-Mode
Korte Gotevlietstraat 2
8000 Brugge
Hoe kan ik contact opnemen met A-Mode over mijn bestelling op de webshop?
Heb je vragen over je bestelling dan kan je ons contacteren via webshop@amode.be. Voor andere vragen kan je ons contactformulier op de website invullen.